2010 m. vasario 6 d., šeštadienis

Šokoladinis vaflių tortas


200 gr. juodojo šokolado
150 gr. kambario temperatūros sviesto
70 gr. cukraus pudros
2 a. š. vanilinio cukraus
1 a. š. tirpios kavos
10 vaflių lakštų (manieji buvo 16x30 cm.)

Šokoladą sulaužyti gabalėliais ir ištirpinti ant vandens garų vonelės. Truputį atvėsinti, tuomet į šokoladą sudėti gabalėliais supjaustytą minkštą sviestą, cukraus pudrą, vanilinį cukrų, susmulkintas tirpios kavos granules. Viską plakti mikseriu apie 5 min. Kremu tepti vaflių lakštus ir dėti juos vieną ant kito gerai prispaudžiant. Torto viršutinį lakštą taip pat aptepti kremu; galima apibarstyti šokolado drožlėmis. Palaikyti šaldytuve, kol kremas sustings.

P. S. Dėjau 100 gr. juodojo ir 100 gr. pieniško šokolado. Kremas išėjo labai švelnaus skonio. Originaliame recepte buvo nurodyta tortą stingdyti apie 6-8 val., bet mano sustingo daug greičiau - po 3-4 val.


Recepto šaltinis Sonatinos receptai

10 komentarų:

  1. Atrodo paprastai, greitai ir labai skaniai! :) Būtinai išbandysiu, įtariu, kad pas mane sulauks didelio pasisekimo :))

    AtsakytiPanaikinti
  2. Asta, tikrai rekomenduoju išbandyti - labai superinis tortas. Kas man labai patiko, kad jis net ir pastovėjęs ilgiau išlieka labai traškus!

    AtsakytiPanaikinti
  3. OMG OMG - dievulėliau kaip norėčiau nors gabaliuko!

    AtsakytiPanaikinti
  4. Ziupsneli, labai rekomenduociau sita skanuma - neabejoju, kad patiks :)

    AtsakytiPanaikinti
  5. Buvo labai labai skanu !!! Puikus receptukas ! :)

    AtsakytiPanaikinti
  6. Gaminau šį tortą, bet man gavosi per mažai kremo ir tortas nesusiklijavo... bet vistiek skans išėėjo! :)

    AtsakytiPanaikinti
  7. o jeigu vitoje kavos tirpios ideciau kakavos tos gaminimo? ;)

    AtsakytiPanaikinti
  8. o man pritruko kremo virsui papuost, o gal per storai pertepinejau? Nors mano lapai irgi didesni buvo..Laukiu kol sustings...

    AtsakytiPanaikinti
  9. Krema reikia plonai tepti, nes vaflis "gafruotas", ir stipriai suspausti, isigers tikrai. Mano vyras vietoj kremo naudoja RuDuDu, prislegiam nakciai, kita diena susipjaustom trikampiais ar kubikais, skanus desertas gaunasi:)

    AtsakytiPanaikinti
  10. labai skanu,bet man taip pat truko kremo. Buvo 9 nedideli lakstai 20 cm.kita karta darysiu tuputi daugiau kremo




    AtsakytiPanaikinti

Related Posts Plugin for WordPress, Blogger...